Nu ai mai auzit până acum de „wireframe”? Sau ai auzit, dar nu îți e suficient de clar despre ce e vorba? Hai să descoperim împreună ce este un wireframe și de ce este important în crearea unui website.
Un website, la fel ca orice alt instrument de marketing, nu ar trebui să fie structurat întâmplător. Ar trebui să fie parte dintr-un plan, să fie una din piesele puzzle-ului construit pentru a-ți atinge obiectivele de business. Împreună cu toate celelalte detalii comerciale și de marketing, site-ul trebuie să se adreseze într-un mod relevant clienților sau partenerilor tăi. Să îi informeze, să îi educe, să îi convingă, să îi conducă spre o decizie. Și toate aceste lucruri trebuie făcute într-un mod care să creeze o experiență cât mai bună a vizitatorului (Ux – user experience) și să susțină vizual brandul. Un site e simplu de făcut. Dar cum faci să ai un site bun? Începi cu un wireframe.
Ce este un wireframe?
Un wireframe este un prototip pentru interfața unui website. Acesta stabilește cum folosim spațiul și cum organizăm conținutul în pagină (fie că vorbim de versiunea pentru desktop sau versiunea pentru mobil).
Wireframe-ul are rolul de a ne ajuta să organizăm informația pe care vrem să o transmitem vizitatorilor site-ului astfel încât să fie îndeplinite câteva obiective esențiale:
Îți poți imagina că structura unui website este similară structurii unei case. Dacă există o schiță înainte de a ne apuca de construcția propriu-zisă, atunci poți avea mai multă încredere în rezistența și utilitatea produsului final.
De ce să faci un wireframe?
Ai nevoie de ajutor cu noul tău site?
Noi ne specializăm în afacerea ta. Învățăm ce face, pentru cine și de ce, pentru ca apoi să putem crea instrumente de marketing eficiente și orientate spre client și rezultate. Inclusiv site-uri.