3 MinuteIn Blog

Fii propriul tău specialist de marketing

Ai o afacere la început de drum, ai pasiune și idei, ești dinamic, dar cu bugete limitate și nu știi cum să îti organizezi activitatea de marketing? Nu sta prea mult pe gânduri, intră singur pe ads.google.com și pe business.facebook.com și fă-ți un cont.

Ai o afacere la început de drum, ai pasiune și idei, ești dinamic, dar cu bugete limitate și nu știi cum să îti organizezi activitatea de marketing? Nu sta prea mult pe gânduri, intră singur pe ads.google.com și pe business.facebook.com și fă-ți un cont. Spre deosebire de acum câțiva ani, atât Google, cât și Facebook fac eforturi pentru a-și aduce platforma cât mai aproape de antreprenori. Dacă ai măcar o idee generală despre cum funcționează cele două platforme (și găsești nenumărate articole în acest sens), îți garantez că nu îți ia mai mult de o oră pe zi, timp de o săptămână, pentru a-ți pune la punct primele campanii. Pornind de la obiectivele tale de business și folosind exact aceleași formulări pe care le utilizezi când discuți cu clienții sau investitorii. Sigur, nu strică să apelezi la un consultant de marketing sau la o agenție de online marketing. Sigur, la început nu vei cunoaște subtilitățile instrumentelor de promovare. Însă vestea bună e că nu e nevoie. Platformele se automatizează pe zi ce trece, timpul pe care îl petreci explicând unei agenții PPC filosofia business-ului tău poate fi investit în a crea campaniile chiar tu. Mai ales dacă ai un ritm foarte dinamic și testezi abordări noi la fiecare pas. În plus, costurile unei agenții nu sunt chiar mici, iar la început fiecare leu contează. Dacă vrei să îți aprofundezi cunoștințele și ai mai mult timp la dispoziție, poți lua niște cursuri online detaliate de pe Udemy.com, de exemplu. Iar când afacerea va crește, bugetele vor fi mai generoase și nu vei mai ai timp suficient, vei putea decide să externalizezi activitatea de marketing. Sau să angajezi un marketer la început de drum. Și vei avea atunci și suficientă experiență, suficient know-how pentru a ști exact ce să le ceri și cum să îți evaluezi noua echipă de marketing.