Proiectul a pornit de la inițiativa Serstill de a construi un brand puternic de baterii sanitare cu preț mediu și caracteristici premium, inclusiv economie de apă. După analiza portofoliului existent de produse și o cercetare de piață extinsă la nivelul concurenței și magazinelor, s-a decis construirea unui concept unic și oferirea unei personalități aparte noii linii de produse.
Astfel, în cadrul gamei de baterii sanitare CasaBlanca a apărut AERO, un nou brand care definește bateriile cu economie de apă, dar și cu alte caracteristici speciale: sită anticalcar și cu autocurățare. După stabilirea conceptului general și a gamei de produse, am început dezvoltarea grafică, care s-a transformat într-un întreg proces de branding.
La final, avem produse și cutii, etichete de produs, materiale de prezență în magazine, standuri și un principiu pentru merchandising.
Un concept elegant, curat, simplu, cu vizibilitate maximă în magazine, care să atragă atenția asupra unui produs cu caracteristici premium, oferit la un preț mediu. Și nu în ultimul rând, am ajutat la coaching-ul agenților de vânzări și am executat implementarea standardului de merchandising în magazine.