Meatică livrează mâncare în Brașov și, după cum o spune și numele, ingredientul lui principal este carnea, în special cea preparată la grătar.
Într-o piață extrem de competitivă, unde clienții sunt bombardați cu oferte și imagini delicioase cu mâncare, Meatică a avut nevoie de o poziționare strategică. Desigur, preparatele din meniu constituie o parte a efortului de marketing, însă adevărata provocare a fost însuflețirea brandului cu o personalitate.
Astfel, în jurul brandului Meatică, acum foarte cunoscut pe piața de food delivery din Brașov, am construit o identitate ce combină subtil valorile clasice de brand cu un design neconvențional, tineresc, inclusiv meme-uri. Această identitate a prins formă cel mai vizibil în comunicarea online, unde vocea lui Meatică se aude în două tonuri. Ea este clasică, funcțională și la obiect atunci când povestește despre meniul zilei, preparate uzuale etc. Devine îndrăzneață, câteodată teribilistă, dar mereu jucăușă când spune care sunt noutățile în meniu, te invită la un concurs sau își declară iubirea față de Brașov.
Desigur, pe lângă design, întreaga abordare nu ar fi fost completă fără content marketing și copywriting, special concepute pentru a-l transforma pe Meatică în prietenului ală bun alături de care abia aștepți să bagi un grătar și câteva beri, maximum două.
Strategia a prins și o formă compactă, într-un website ce le oferă clienților posibilitatea de a comanda mâncare online în Brașov, iar mix-ul de marketing a fost completat de campanii de online advertising, în special campanii de Google Ads, Facebook și Instagram Ads menite să le facă cunoștință tuturor Brașovenilor cu Meatică și pasiunea lui pentru grătar.