Halmadent este unul din cei mai importanți distribuitori de soluții tehnologice pentru stomatologii din România, în creștere continuă în ultimii ani. Cum se întâmplă cu multe business-uri în dezvoltare, imaginea companiei nu a păstrat același ritm de evoluție.
S-a ajuns astfel în situația unui decalaj între identitatea și poziția pe piață a companiei, fiind nevoie de o modernizare a instrumentelor de prezentare și promovare. S-a discutat despre demararea unui rebranding, însă nevoia de modernizare a imaginii nu putea aștepta câteva luni până la finalizarea unui astfel de proces. Echipa de vânzări trebuia să se prezinte la clienți cu materiale actualizate cât mai repede posibil.
Am fost deci puși în situația de a reinterpreta logo-ul existent și de a moderniza din mers materialele de promovare și de prezentare ale companiei. Toate acestea ca pas premergător până la inițierea procesului de rebranding, care presupune reconstruirea completă a identității verbale și vizuale.
Folosind ca bază logo-ul și materialele existente, am redesenat și restructurat atât elemente de bază (cum ar fi cărți de vizită, foi cu antet sau pungi pentru expozitii), cât și catalogul de produse al companiei și materialele utilizate pentru publicitate în reviste de specialitate.