Angajezi sau externalizezi? Soluții de marketing pentru afacerea ta

Vrei să formezi un departament de marketing și nu găsești oameni sau nu știi cum să îi selectezi? Descoperă cea mai bună variantă pentru tine

Colaboratori marketing – freelanceri sau agenție?

Ai nevoie de o agenție de webdesign sau de un singur designer? De o agenție de marketing sau de un freelancer? Află cum să le deosebești

Evaluarea agențiilor de marketing – La ce să fii atent?

Oricum ai fi ajuns la o agenție de marketing, prima oară îți sugerăm să intri pe site și să urmărești inconsecvențe. Mai multe criterii de evaluare, în articolul nostru

Evaluarea și negocierea ofertei unei agenții de marketing

Fiecare agenție de marketing își va structura un soi de ofertă standard pe care să o prezinte clientului. Află cum să o evaluezi

Semnarea contractului cu o agenție de marketing

După ce ai primit și ai evaluat oferta, urmează partea de negociere a contractului. Nu uita să acorzi atenție sporită acestui pas

Firme de distribuție – dificultăți și idei strategice în 2024

Care sunt principalele dificultăți ale firmelor de distribuție în 2024? Cum se transformă canalele de distribuție și de ce relațiile nu sunt suficiente?

Ce este și ce nu este marketingul?

Află din articolul nostru ce este și ce nu este marketingul. Am extras câteva idei interesante dintr-un interviu cu părintele marketingului, Philip Kotler.

Ce este User Experience / UX?

Află din articolul nostru ce este user experience, de ce trebuie să ții cont și în ce constă întregul proces.

Ce este un lead, un lead calificat și de ce ar trebui să te intereseze lead generation?

Când vrei clienți noi pentru o afacere cu ciclu lung de vânzare (B2B sau B2C cu proces complex de achiziție), ai nevoie de un flux continuu de clienți potențiali. Ai nevoie de lead-uri.